Sunday, 1 January 2012

Perjuangan Perlu Diteruskan!!


hyep!!hmm..arini arep dah nak balik asrama dah..jauh kowt kat Pekan,Pahang!!so,trpaksela grak awal.."eh,arep!jnganla sdeyh!xgentlela!"adeii..gile tak sdeyh!!dah sebulan setengah dengn keluarga lpas tu trpakse berjauhan..alaa..tapi xdela nangis2 gitu..hehe..arep bkan orang yang cengeng ok..hehe..tapi arep kne lupekan sdeyh tu coz arep taw mak ayh arep hrapkan sesuatu yg berharga dari arep iaitu kjayaan arep dlam pelajaran..hehe..yelaa..ibu bapa mane yang tak nak anaknya berjaya kan..sume nak..tapi kadang2 anak diorang tak taw pun harapan mak ayah kat diorang mnglahkn gnung everest..ushh!!tingginyeee!!!haha..kalo anak brjaya,mak ayah pun tumpang gembira coz mereka dah berjaya didik anak mereka..haa!!tapi kalau dah berjaya..jangn plak lpekan mereka  yg dduk di hlaman kmpung tu..hehe..kang kcik aty diorang..sape maw tanggung dosa korang..arep tak nak!!hehe..cube korang byangkan..bile korang dah ade anak..lpas tu..anak korang gagal dalam pelajaran..ataupun..diorang dah kerja tinggi2..pastu diorang kol korang pun tak nak..mesti sdeyh kan??camtula ape yg mak ayah kte rase bile kte buat cmtu..eh!!arep sruh bygkn je korang ada anak..bkan sruh korang buat anak skrg sbb maw rase cmne perasaan tu..adeiii..think positive ok..hehe..oklah..rasenye ni jelah arep maw borak dngan korang..lpas ni..blog arep dah snyap dah..hmm..sdeyh kn..tapiii..blog arep akan hdup blek lpas arep blek dari asrama nnti..doakan arep spye arep akan berjaya dalam pelajaran n sntiase focus k..bye!!miss u all!! :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...